20 Ocak 2012 Cuma

bir kar yağdı piyuuu

 Boğaz köprüsünde insanlar yürüyorlardı
Hafta başı pazartesi bir kar yağdı bir kar yağdı yok böyle bir kar. İstanbul köye döndü. Mahsur kaldık iş yerinden evlere ulaşamadık. Şaka gibi ama Ayfertito'nun oturduğu yer olan Merter'de biz beyaz cehennemi yaşarken yere gram su bile dökülmemiş. Kartal'da gene öyle. İstanbul'da dört mevsimi yaşadı her ilçe resmen. Çok kabustu hatta yaşadığım en kötü kar tecrübesiydi. İşe gitmedim ertesi gün, evdeydim o gün bebi'yi gündüz kar oynamaya çıkardık. Buzlu suya düşmüş fok balığıydı çırpınıp durdu :p Güneşliydi hava çok uzun kalmasak da güzel bir hatıra oldu ilk yaşadığı kar tecrübesi.

Bu hafta 3 gün yıldaş bizdeydi evin bir bireyi gibi zaten makara gırgır çok güzel geçti. Ha bu arada onlar kesin karar verdiler İstanbul'da yaşamaya.  Asl, Amsterdam'dan buraya kesin dönüş yapıyor hazırlıkları tamam düğün yerleri tarih her şey hazır. Onların burada olması en sevindiğim şeylerin başında geliyor şu sıralar.

Kar daha kalkmadı kıyıda köşede hala var. Bebi'yi özledim iyice kuduruk bir şey oldu. hırpalaya hırpalaya seviyorum bekliyor gözüyle yandan kesip gidip seveyim onu diye. Çok fena şeyler geçiriyorum içimden yazmıyım cani anne demesinler hahaah