24 Ağustos 2010 Salı

Çiskekim Geldi


Akşam Yıldaş bizdeydi, ben Supermario'ya demiştim yorgunum hiçbirşeye dokunmam yemeği siz hazırlar siz toplarsınız diye. Dayanamadım yaptım  makarna:)
Cheescake istemişti dün tüm gün canım msn iletisi olarak yazmıştım. Bir baktım almış gelirken.Ve şuan çalışmıyor oldugu halde.Bilmem öyle yere göğe koyamadım ki, öyle özeldiki bu davranışı.

Neticede arkadaşlık, bir tarafın devamlı ittirmesiyle olmaz emekle olur. Karşı tarafa işin düşünce değer verip başkasını bulunca bir tarafını dönmekle olmaz.
Ben 22:00'de nakavt oldum fb -ts maçı vardı 3-2 yenilmişiz.

Ay birde, refarandum için Supermario ile  konuşuyoruz ben evet atacağımı sebepleriyle anlatıyorum olay akp'ye destek değil Maddelere destek diye. Ama tuku nereye atarsa  sende oraya atarsın diyorlar diye dinlemıyor benı:D Sırf bu yüzden genel seçimlerde de coşkunlarda bir oy kullanmıştı. nerelere gideyim :P

Bakalım neler bekliyor bizi.