26 Ağustos 2010 Perşembe

Tukulata

Blog tutmaya başlamak güzel geldi
Kişisel arşivimi oluşturmak dışında
"ama ben sana yazdım hadi sende bana yaz'cılardan uzak kalmak şartıyla.
Bu yüzden yorumlarımı kapadım 8-9 ay olmuştur ben istediğime yazayım, kimse karşılıgında bana yazmak zorunda hissetmesin. Çünkü karşılıklı işleri hiç sevmiyorum.

2yıl olucak 2ay sonra okadar güzel şeyler kattı ki bana.
Blog vasıtasıyla tanıştığım arkadaşlarımla
Samimiyetini hissettiğim, yağlayıp ballamayan, canım cicime boğmayan, sevinçlerimde kompleks yapmadan alkışlayabilen, kafam karışık olduğunda güldürmek için uğraşan,

Bir zaman sonra istisnasız paylaşacak çok şeyimizin oldugunu anladığımız Telefonla konuştugum, aralıksız mailleştiğim, hiç fotografımı koymasamda ipuçlarıyla ben olduğumu anlayan görünce tanıyanlarla şaşırdığım, tamamen kendime yazdığım ama okunduğunu hep unuttuğum blogum.

Bugün aklıma bunları getiren ne bilmiyorum ama seviyorum karşılıksız halini.