23 Ağustos 2010 Pazartesi

Sadece T

Gene dolu dolu bir haftasonu ve yıkık dökük benn, hızlandırılmış bir şekilde notlarımı yazıyım sonraya bırakınca yazasım kaçıyor:)
Cuma çocuklarlaydık makara gırgır çok güzel geçti baya geç saatte döndük eve.
Cumartesi geç uyandım evi üstün körü toplayıp attım kendimi dışarı Pınoş'la buluştuk Beşiktaş'ta dolaştık. Ne sıcaktı galonla su tükettik. Ayrıca ben Ramazan'dan önce attıp tuttum oruç tutarım diye. Ama resmen köfte çıktım hep sallıyorum. Supermario'da iş çıkışı katıldı akşam onlarda kaldık. Gene kurtarılmadık mevzu kalamdı. Onların balkonu çok hoşuma gidiyor yayılıp yerdeki minderlere nargile içtik güzelde esiyordu, sabahlar olmasın.
Pazar'da Turtiler'le sabah ikea'da kahvaltı yapıp 7544468 kere yolu değiştirip havanın kapalı olmasından dolayı 754588 kere vazgeçip sonunda Şile'ye gittik.Önce deniz sonra mangal. Müthiş esiyordu, deniz sıcacık hava soguktu. Önce soguk gözümü korkutsada sonunda girdim denize, fena dalgalıydı. Yanmışım gene bronzlugumu koruyorum:P Akşam Turtilerle kapanışı bizde yaptık Ps turnuvasıyla. Biz yendik tabikide:)


*Ayrıca Ayfertito bu haftadan itibaren 15gun yok izine cıktı. Bir yanım bomboş nasıl geçicek zaman bilmiyorum.