17 Ağustos 2010 Salı

Müt Müt Mütevazi

Ben seviyorum Şarköy'ü, bulanık denizi dışında mütevazi çok sıcak bir ortamı var. Akşamları uzun gezme seansları çay bahçeleri, takı tokacı, lunapark bikaç küçük canlı müzik yapan yerler tek heyecandı birkaçyıl önce. Bu yıl daha da güzelleşmiş. Güzel disco'lar açılmış, cafe'ler yatırım yapılmaya başlanmış. Özellikle o "karıştıran" yolu düzenlenmiş ki bu da gidişi daha kolaylaştırıyor.
Haftasonu kaçamağı ne iyi geldi. Bronzluğum açılıyordu üzerine yandıkca sabitliyorum. Ne vardı sanki biraz babacımın tenine benzeseydimde dogustan yanık tenli olsaydım. Süt beyaz Malatya'lı mı olur muş, zaten kimse inanmıyor sarışın doğu'lu olur mu diye hernekadar çakmasından olsamda sarılarda.

Pazartesi tekne kazıntısı olarak dönmek dışında herşey mükemmel oluyor.
Özellikle haftasonları nekadar güzel geçerse pazartesiler'den okadar nefret ediyorum.
Rahatlıkla söyliyebilirim ki çok eğlendiğim tadı damağımda kalan bir kaçamak oldu.
Arada ailelerle olunca güzel oluyor :)