20 Ağustos 2010 Cuma

Etkinlik Kapsamında

Hızlı bir haftasonu geçti, gene hızlısından bizi bekliyor.
Çarşamba günü geçen gün söylediğim şeyi yaptık.
İkimiz'de de kontör bitmiş boğa'nın önünde buluşucaz.
Boğa'nın önünde de kavga cıkmıs polisler var bayağı kalabalık birbirimizi bulamıyoruz.  O bana ödemeli atıyor ben o'na.
Sonunda buldum o'nu:) Gitmiş eve giyinmiş oh misler gibi.
Sırıtarak birbirimize bakıyoruz sonra kocaman sarılmaca:)
Ardından el ele tabanvay sokakları dolaşmak ve gurulduyan karınları doyurma
Ne tatlıydı öyle.

Perşembe günü yani dün Yıldaş'a hediye almak için çıktık. Orjinal birşey buldum sevinir umarım.
İftarı dışarda yapıp eve döndük ben ev'de kaldım Supermario Eniştesiyle FB-Paok macı için gittiler izlemeye.
1-0 yenildik.

Bu akşamda arkadaşlarla buluşucaz, açık hava etkinliklerimiz kapsamında:P