7 Eylül 2010 Salı

Canım Annem İyiki Doğdun

7 Eylül 1956 benim annem 54 yaşında bugün.
Tam Başak kadını.
Çok benziyoruz fiziksel olarak, huy olarak da bir okadar zıt.
Şimdi düşünyorum ben, çocuğum olduğunda annemin beni yetiştirdiği gibi yetiştirir miyim? diye.
Sanırım O'nun kadar idealist olmak çok zor. Sen yaşamasanda bir çok şeyi benim rahat yaşabilmem için hep aydınlık tuttun yolumu. Ve elin tam yetişme dönemlerimde hep üzerimdeydi, bana ilgini yasaklarla değil hep benimle vakit geçirerek verdin.

Çocukken anne&kız ilişkimizin yerini, artık birbirine akıl veren arkadaşlık aldı.
Özellikle o 2 sene herşey olduk birbirimize.

Sen nekadar yumuşak başlıysan ben okadar asi
nekadar sabırlıysan ben okadar sabırsız
nekadar tamamcıysan ben okadar olmazcı
nekadar pozitifsen ben okadar negatif

Sanırım huylarımızda tek ortak yanımız vicdanımız.
İkimizde kıyamayız, ikimizde duygusalız.

Şimdi bu noktada kıymetinden, benim için değerinden, hersabah konuşmasak telefonda birbirimizden eksik kalışımızdan, evlenip kocaman bir kadın olduğum halde sana Z raporumu eksiksiz hala hergün verdiğimden, beni hala gözünden sakındığından bahsetmiycem. Seni Çok Seviyorum Canım Annem, Çok ..
İyiki Doğdun Sağlık dolu hep birlikte nice Yıllara.

Foto