6 Eylül 2010 Pazartesi

Işıkları Kapa

Gözlerimizden uyku akarken bir gece önce yani perşembe'den 1 saat'lik uykuyla cuma'yı yapınca akşam  eve gidince mutfaga girip yemek yapıcak halim kalmadığı için soluğu Optimum'da aldık. Yemeği yiyip birkaç mağaza'yı dolaşıp alışveriş yapıp eve döndük. 21:00'de eve gelip 21:05'de uykuya dalmışımdır. O derece pertim çıkmış. Cumartesi 12:00'de uyanıp evde savrula savrula ortalıgı topladım. Uyukladım, tv izledim. Sonunda Annem'ler geldiler iftar'ımızı yaptık. Sonrasında bahçe'de oturduk.

75247 kere telefonlaştık  Survivor finali için. Ayrıca bu şahısla hastanede karıştık kesin ya ben onun anne babasının çocuğuyum ya o bizim.  İnsan a değince aynı şeyleri söyler mi ya. Geçen hafta aynı gunlerde evde olup aynı seyleri yapmışız gene.  Telefonda konunun orta yerinde başlayıp hiç birbirini anlama sorunu yaşamazmı insan ı ıh yaşamıyor ve ı ıh zero kompleks. Ayfertito'dan sonra kompleksiz tanıdıgım ikinci kişi. Uzakta olsak arkadaşlığı çok kıymetli benim için.
Ve evet kesin kararımız Acun'u artık sevmiyoruz. Resmen rayting gözünü kör etmiş.finito.

 Bahçede oturduk saat 01,30'a kadar makara gırgır. Benım aklıma dahiyane bir fikir geldi. 02:00'de haydi sahuru dışarda yapalım diye. Supermario'nun gözlerinden uyku aksada kırmadı çıktık yola Acıbadem'e gittik Burger King'de mamalarımızı yedik. Bir dolu bir dolu sanırsın mübarek yer herkes tavaf etmeye gelmiş. Şu gırtlak işi çok fena çokk. 03'ü geçiyordu eve geldik. yatış o yatış kaldırabilene aşkolsun.

Pazar günü annemleri karşıya bırakıp Amet'lerin davetiyle onlara gittik. Gece Yarım'dı onlardan ayrıldıgımızda. Evlerinden boğaz manzarası tek kelime ile şa-ha neydi. Ve artık alışmışlar o manzarayı görmeye önemsemiyorlar bile: )) Sohbet ederken köprünün ışıklarını daha net gözükmesi için ışıkları açtırmadım herkes hikayelerini karalıkta göz kontagı kurmadan anlattı bir ara çay dökülüyordu genede azmettim açtırmadım :P
Güzel bir akşamdı, artık kaçgündür turtilerle buluşcaz vakit olmadı bu akşam bizdeler büyük ihtimal tatil işini ayarlıycaz.