3 Eylül 2010 Cuma

Yatım Katım

Okadar hızlı geçtiki bu hafta. Bugunden başlıyım kot ceketle geldim işe rüzgarlı hava. Hele Çarşamba günü yani eylül'ün 1'i dehşet yağmur ve soguk vardı. Haftanın iki günü arkadaşlarımız bizimle konseptli günler yapıyoruz. Uykusuz geceler. Çenem ağrıdı artık gülmekten gelmeyin diyorum.
(geçtiğimiz gece'den ağız açık bırakan bir sahne)
Yıldaş bir kumbara açtı hergeldiklerinde oraya para atıp harici bellek alıcaklarmış.  Arkadaşlarımız içerisinde tek evli çift olmak herdaim bizim evde olmak anlamına geliyor.Artık bir çift daha evlense fena olmıycak:)) birdahaki hafta bayrama geldiği için es geçip bir sonraki hafta ne yapsak diye düşünmeye başladık bile. Pembe Gecesi yaptık herkes üzerinde pembe birşey taşısın diye. İlk gün sayko'luk yapanlar olsada herkes cok hevesli. Bu fikirler gene yıldaşla ben'im başımın altından çıkıyor. Birbirimize destek verince diğerlerini daha kolay ikna ediyoruz:D

Bu akşam turtilerle bayramı ayarlamamız lazım ama ben öyle yorgunum ki tel'de halletmenin yollarını arıyorum. Yarın annemleri iftara alıcam.