18 Ekim 2010 Pazartesi

Bünye

İşyerinde gelişmeler yok cuma bıraktıgım yerden gelip teslim aldım sanki. Patronum ve diğer yöneticiler hakkımda güzel şeyler söylediler, gurur duydum. 6,5 yıl çalıştık birlikte ve giderken benim için endişelenmeleri bile memnun etti beni.

Belirsizlik devam ediyor ve akabinde,
Hayatım ve plan yapmak çok ayrı düştüler zaten hiç sevmediler birbirlerini.
Bu haftasonu için, haftaiçi için, kurban bayramı için kurduğumuz tüm planlar alt üst oldu.
Kurban bayramı tatilinin iptali benim işyerimin belirsizliği, haftasonu ve haftaiçi yapmak istediklerimin olmayışı da Supermario'nun artık cılkı çıkmış mesai saatleri yüzünden.

Aklımın almadığı kadar çabuk kabul ediyor bünyem bunca saçma gelişmeyi.

İşyerinde heran çıkarılma duygusu ilk gün çok ağır gelsede ikinci gün sabah bundan sonra evde neler yaparım kendime yeni bir dikiş makinası alıyım diye düşündüm.
Ben tüm haftayı yalnız geçirdim Supermario çalıştıgı için tamam deyip bekledim, gezdim tekbaşıma dolaştım haftasonu uf demedim.
Tatil iptal oldu Kurban bayramı için, son aşamaya gelmiştik yani pasaport aşamasına kadar ama kader demek sabah olsa tatili almış olsaydık burnumdan gelecekti maddi manevi hayırlısı buymuş diye düşündüm.

Bukadar şey olurken ben haftasonu gidip birsürü alışveriş yaptım çoğu gereksiz birton şey. Sanki biryerden normal olağan tepkiler vermeye calısıyorum diğer yandan anlamsız davranışlar..