13 Ekim 2010 Çarşamba

A'larım Uzadı

Pazartesi işim vardı avrupa yakasında geç bitince annem'de kaldım. Supermario'nun mesaisi ise almış başını gitmiş olduğu için görüşemedik, 1ay sürecek ne yazıkki. Dün işyerinde telefon görüşmesi yaparken gözüm içine gömülü oldugum kagıtların arasından bir an kapıya doğru yöneldi o sırada benden çıkan aAaaAAa 'lar telefondaki kadın ne oldu yanlış mı göndermişiz diye karşılık verince anladım içimden değil dışardan da Aaaa'ladığımı.
Supermario'm iş için karşıya geçmiş ve bana da süpriz yapmış. Öyle güzeldi ki o an.. Off. 10 dakika durup gitti gene. Herşeye bedeldi sanki.

Akşam ben boş evin boş odalarında boşboş televizyon izledim. Kapıyı 456786 kere kitleyip demirini de kapamıştım. Mola vermişler o da beni görmek için gelmiş ama kapı kilitli olunca süprizi kaçtı tabi. Gene 10 dakika gördüm sonra gene gitti. Ben salonda uyumalarıma devam ettim gece geldi, sonra sabah beni servise bırakmak için gene erken kalktı uff bitsin bu tempo.