14 Ekim 2010 Perşembe

Bulutlara Bak Kapkara

Dün akşam Supermario'nun anne ve babasına ugradım iş çıkışı. Kayınpederim çok iyi biridir bugün anjiyo olacak, onlarla vakit geçirip kafaları dağılsın istedim. Supermario'nun sünnet düğünü'nün video'sunu izlemek istiyordum ne zamandır vakit olunca dün akşam izledik. Küçükken nekadar tatlıymış oğlumuz oldugunda küçüklük haline benzesin.

Biz izlerken o aradı , çok salakmışsınnnnn dedim. Tabi o bilmiyor çocuklugunu izlediğimizi. Benim sevdigim şeylere garip mutluluk ifadelerim vardır, salak da bunlardan en sık kullandığım. O sırada o da yanlışlıkla hopörlörünü açmış telefonunun benim sesimi herkes duymuş.Alışık Allah'tan, herkes aradıgında aşkım birtanem der sağol aşkım salak diyerek açtığın için dedi.,Ne güldük negüldük

Gene son mola'da geldi beni aldı eve bıraktı, sabah gelebildi. 1 saat uyudu ve beni servis'e bırakma anı gene. Bu sefer hiç uyandırmak istemedim ama çokda yağmur yağıyor yürüyerek gidemezdim. Gökyüzü şuan akşam 8 gibi kapkara.