11 Ekim 2010 Pazartesi

Uyan Hepsini Ben Hazırladım

Pazar sabah, gece geç yatmamış gibi sanki akşamdan kurulmuş oyuncak gibi erkenden gözlerim otomatik açıldı. Sabahımı kahvaltı hazırlamaya adadım. Normalde ikimiz birlikte hazırlarız bu sefer süpriz olsun istedim. Çıtayı düşük tutup mutlulugu kahvaltıyı tek basıma hazırlamakta yakalatıyorum ona :P Öyleki ince detaylara hakimiyetim had safhadaydı Aspiratörü bile açmadım ses cıkarıp uykusunu bölmesin diye. Evin içini mis kokular sarmıştı bile, sıra onu uyandırmaya geldi tam süpriz olsun diye birden odaya girip cöö ööö diye bagırmak istesemde kıyamadım. Tatlı sevgilimle güzel bir kahvaltı yaptık. Teşekkürleri yanağıma bırak dedim.
Sonra biraz Ps3, saatleri unutup tatlı yeğen Cansınişkonun dogum gününe rötarlı katılabildik. Kedi kız olmuş çok yakışmıştı. Maaile bir arada güzel vakit geçti. Akşam da Supermario ile ikimiz kaçtık biraz dolaşmaya. Dönüşte tekrar onlara ugradık geceyi orada bitirdik. Güzel bir haftasonuydu