22 Ekim 2010 Cuma

Geçmişten Gelen

Eskiden öyle çok yazardım ki günlük olarak. Hatta her kagıt parçasına.
Odamın duvarında heryıl D&R'dan aldığım büyük takvimler olurdu Truffy'li üzerine geniş geniş not yazabileceğim, özel günleri kaydettiğim yada o gün yaşadığım şey'i anlatan tek kelime ile doldururdum.
Sonra atardım. Tutmazdım kenarda, yazıp bitirip atardım.
Ama atmamışım kalmış birisi 2000 yılından. Dün annemle ablam bulmuşlar ev'de hummalı çalışma var boya&badana ıvır zıvırları değiştiriyorlar o sırada kimbilir nereden çıktı.
Hemen hatırladım gözümün önünde belirdi üzerinde yazdığım notları okuduklarında  hangi takvim olduğu.
Arkadaşlarımın doğum günleri, heyecanlar, üzüntüler.. Değer verdiklerim.. Kayıplar..

16 yasında nelere üzülüyor insan 26'sında nelere seviniyor.
Ama hep bir sorumluluk var o kesin. ozamanda çalışıyormuşum hala çalışıyorum:)
tık tık