7 Mart 2011 Pazartesi

Neler Yaptın?

Bebi, bana neler yapıyorsun şu an anlatayım mı?

22. haftayı bitirip  yeni dr.'da detaylı ultrasona girdim, aklımdaki soru işaretlerine müthiş su serpti. 477 gr. olmuşsun. Tam haftası haftasına tutuyor gelişimin. Çok ama çok hareketlisin. Dr.'da durmadın devamlı fıkır fıkırdın.  Yüzün, dudakların burnun artık çok net. Ayak parmaklarını saydık tek tek miniciklerdi.
2 haftadır tekmelerin göbeğimin üzerinden belli oluyor. Bir vuruyorsun karnımın o bölgesi dışarıdan bariz görülür şekilde hareket ediyor. Elimi karnıma koyup dinlemekten daha zevkli seni o şekilde takip etmek. Supermario pür dikkat seni bekliyor bir vur da görsün diye. Nelere seviniyoruz:)

Gelelim kötü yanlarına, günde iki kez Mustela ile 10'ar dakika ovarak krem sürsemde uykumdan uyandıracak kadar büyük kaşıntı oluyor karın bölgemde. Her gece yaşıyorum 2 haftadır.Kaşıntıların seviyesi öyle yüksekki ağladım ağlıycam o derece kötü. Çatlamak için zemin yapıyor  belli. Artık okadar canım acıyorki kaşıntılardan, çatlarsa çatlasın yeterki bukadar kaşınmasın diyorum :( Sanırım artık kaçarım yok 1hafta 10 güne kalmaz gider o bölgede.

Müthiş duygusallaştım. Yatağını aldık dün, beklediğimden büyük çıktı bakalım değiştiricem belki, kurduk eksiği var mı diye  geri toplarken Supermario fermuarını koparttı çekiştirirken. Ben dur yapma diye söylenirken koptu. Koptuğunu görünce n'pcaz şimdi diye bakan Supermario'ya umrumda değil hallet, sana dur dedim dememle onun biranda sesini yükseltmesi bir oldu. Alışık değilim onun böyle tepki vermesine nasıl gözyaşlarım aktı. Hıçkıra hıçkıra ağladım tuvalette. Özür diledi ama nafie geçmiyor ağladıkca ağlıyorum. Sonra konuşmama protestosuna döndüm, sonra yatak odasına geçtim, sonra evden çikolata almaya bakkala çıktım 3yıldır ekmek bile almışlığım yok o evdeyken. Arkamdan gelmesin diye resmen kaçar adımlarla. Hafta içi gene çok televizyon izliyorsun diye de ağlamışlığım var. Uf böyle anlatırken ne abuk subuk geliyor kulağa farkındayım ama o an dünyanın en önemli meselesi olabiliyor o duygu halimle. Hallettik tabi ama ben çok hassaslaştım bu kesin.