1 Mart 2011 Salı

Çentalizm

Bugün doktoruma gidip, tahlillerimi tüm yapılan muayene sonuçlarını almaya gitmem lazım.
Artık doktorumu değiştirme startını verdim. Ama , aması var işte..
Ben normalde rahat hayır diyebilen biriyim. Hoşuma gitmeyen birşeyse kırıcı olmadan fikrimi söylerim. Supermario ile zaten en çok tartıştıgımız meseledir bu. O'na birşey satmak, vicdan yapıp evet dedirtmek çok kolaydır. Ben ise çenemle aradan 6 ay geçmiş bir ürünü bile uğraşıp iade ettirebilirim. En basitinden, yemeye başladığım bir ürünü sevmediysem değiştirebilirim.  Kaldıki bunun için uğraşırım. Çevremdeki herkes bilir bir işleri varsa telefonda, yüz yüze, birşey değiştirelecek, bir iş halledilecekse direkt beni söylerler.  Yaşlanınca top atan çocuklara söylenen yaşlı teyzelere döneceksin bu gidişle diyor Supermario. Mümkün. Ama huy işte hakkımı ararım çekinmem yani.

Ama herkesin basireti bağlanır ya benim de dr.a gidip tahlillerimi varolan tüm kayıtlarımı istiyorum yeni bir doktora başlıyacağım demek öyle gözümde büyüyor öyle geri gidiyor ki ayaklarım.
Kime bu konuyu açıp püflesem , yok artık senin mi diye gözleri büyümüş halde tepki veriyorlar.

Evet ya çok zor geliyor kadınla muhatap olmak, çok zor geliyor hastanenin kapısından içeri girmek bile. poff :)

foto