16 Mart 2011 Çarşamba

2+1'e alışma çabaları Endişeler

Planlı olmayan, tamamen geleceği zamanı kendi seçtiği bir hamilelik dönemi geçiriyorum. 24 hafta oldu ama hala tam kulak memesi kıvamına gelemedim. Aklımda sorular çok fazla ama çocuk bakımı ile ilgili değil. Tamamen kişisel.

Evliliğimizin başından beri 2+1 olmayı yakın zamanlarda düşünmemiştim ki. Elbet vardı ama daha zamanı hep çok uzaklardaydı. Kimine göre 3 sene yakın zaman değildir ki bize de çevreden hadi ne zaman soruları geliyordu ama uzaktı çok uzaktı bu fikir bana. Evlenir evlenmez hamile kalan ya da 1 yıl sonra hamile olanları aklım almazdı ki hala almaz bana 3 yıl yetmedi daha yapacak çok şey vardı onlar nasıl vakit geçiriyorlar. Benim fikirlerim tabi bunlar kimseyi bağlamaz.

Aklımıza estiği an'da atlayıp arabaya gecenin bir vakti yola çıktığımız
hadi deyip  kudurduğumuz eğlenmek için bahane uydurduğumuz yıl boyunca sayısız tatile çıktığımız kısacası canım istemezse hiç kıpırdamadığımız , elimizi tek dolduran biralarımızın olduğu çöpsüz üzüm olup, hesapsız kitapsız iş yapmaya alıştığımız için 3ay sonra gelecek olan sorumluluk duygusu benı korkutuyor.
dün akşam servisle eve dönerken

Birşeylere bağlı kalmak, istediğin an istediğin şeyi yapamamak..

İnsan herşeye alışıyor elbet bu düşüncelerim belki dogduktan sonra çok yersiz kalacak. Ayrıca çocukla da yapılır yapılmaz değil ama kısıtlanarak. Çoğu şeyden feragat ederek.

Supermario çoktan mod'a girdi hatta kiraya çıkalım bebi'nin odası olsun diye benimde otokontrolümü allak bullak ediyor. Of bilmiyorum alışveriş yaparken güzel de ihityaçlarını karşılarken zor geliyor hayal etmesi:)

* Dün gece saat 03:00'de kaşıntı, burun akması, uyku kaçmasıyla uyanıp, battaniye'nin üzerime yığılmasının son damlasıyla bir ağladım bir ağladım. Supermario'da uyandı önce üfledi sonra teskin etmeye çalıştı derken uyuya kalmışız. Sabah şiş gözlerle ben karnımdayken bakıyorum dışrı çıkınca sen çekiceksin diyorum. Gelsin sağlıkla ben neler yapıcam ona diyor. Bazen duygusallık çok bastırıyor.

Tüm bunlar bir yana benim de tek hayalim sağlıklı sıhhatli kavuşmak ve biran önce mod'a girebilmek son 3 kaldı:)

 Ben bunları yazarken bile sen durmuyorsun bebi güm güm adını bam bam mı koysam acaaba:)