25 Ocak 2010 Pazartesi

Ben Oynamasam Olur mu Hiç?

Güzel bir haftasonu geçirdik.
cumartesi gecesi 01:00'de haydi kar oynayalım startımla kendimizi sakin sessiz başbaşa ortama attık:D
Kimseyok yokuş aşağıbir supermario kaydı bir ben..
Dehşet güzeldi. hava gram esmiyordu, 02'ye kadar oynadık kar.

Gece sokağımızdan bir demet

Cehpanelikler:D

olmazsa olmaz
Kar ilk yagdıgı gece cok tazeydı brbırıne yapışmıyordu buyüzden kardan adamımda minik oldu
ama supermario benle dalga geçti kafasını kopardı kardan adamımın:D böyle kardan adammı olurmuş diye

kardan üşüyen çiçeklerimiz,

sonra gece eve girince sıcak su ısıttım nescafe içsem uykum kaçar diye, kocişde döküntülerini topladı ,
kar atıyorum diye karla karışık kum atmışım ona:D  bütün heryeri kum olmuş eve girince döküldü yeni temizlemiştim.birde zeytınyaglık yapıyorum sen döktün sen temizlicen diye:D