7 Ocak 2010 Perşembe

Sen Tut Ucundan !

Sabahları sürünerek kalkıyorum resmen uyku yetmiyor. Halbuki kendie gelmek için dün akşam 22'de yattım. Yok sabah gene aynı teraneler. Ozaman geç yatmam uykusuzluguma bir sorun arz etmiyor.
Sağlıklı beslenicez derken dermanım kalmıyor eve gider gitmez mutfaga bir girdim giriş o giriş kociş işden gelmiş ben hala mutfakta. Eve bir hizmetci lazım imanım gevredi. Damarlarımız tıkansın yaglı yıyelım daha iyi:P
Brüksel lahanasını buharda haşladım üzerine yogurt
Terbiyeli şehriye corbası
kuşbaşı eti yagsız tuzsuz haşladımla kavurdum arası
supermario'ya özel brüksel lahanasının yemeğini yaptım
bol ötesi 2büyük kase salata yaptım
mantarları yagsız tuzsuz tavada cevirdim üzerine sarımsaklı çeşniden döktüm azcık.

Bu yemekleri azar azar yedik ama genede fazla geldi miğdeme. Diğer türlü olsaydı bir pilav bir corba bir ana yemek bir salata bizi 2gün idare ediyordu. Yok bu sağlıklı yaşam günleri benı saglıgımdan edecek:D

Tabi ben yoruldum yemekten sonra uzandım supermario evi süpürdü bulaşıkları ayarlardı derken saat oldu 21:10 gün bitti biz daha oturamadık. Tam oturduk Miğdem bulanınca soda getirdi derken canım salep cekti
kocimde isyan bayrağı cekti:Dsaydı döktü bir dünya sonra sıra bana geçti tabe ben saydım döktüm  ahahah
Hazır kıta bekliyorsun sanki cırlamak için diye günün tespitini üzerimde yaptı bizzat:D

Kocim salep hazırlarken ben İz tv'deki Ayhan Sicimoğlula Renkleri izliyordum İzmir'i anlatıyordu. Dario Moreno sokağında gezerken hayat hikayesini anlattı. İzmir doğumlu olan Dario 15yasında okulu bırakıp  İzmir'de zamanın en iyi avukatlarından birinin yanına yardımcı cırak olarak giriyor ve boş kalan zamanlarında kütüphaneye giderek kendi kendine Fransızcayı Ögreniyor yavas yavas. Gitarıyla şarkı söylüyor derken Askerliğini yapmak üzere ayrıldıgında Güzel sesinden dolayı Orduevinde Solistik yapıyor, Konyada Ankarada askeri yerlerde söylüyor.İstanbula geliyor işleri gayet güzel yerinde derken Yunanistan'a geçiyor ordan Parise geçiyor ve Orada katıldıgı bir yarışmada cok büyük oyla birinci oluyor ve Fransa macerası tavan yapıyor. Yıldız oluyor! Kasetleri yok satıyor cevirdiği filmler cabası. Hatta okadar ki zamanın super yıldızı Brigitte Bardot'la film bile ceviriyor. 47 yasında öldüğünde İzmir aşığı biri olarka vasiyeti İzmir olsada Annesi tarafından İsraile Gömülüyor  Yahudi olmalarının etkisiyle.

Yani bu hikayeye dinleynce aklımdan direk hayat neler yasatıyor insana devamlı ipe asılmak gerekiyor ve öğrenmenin sonunun olmadığı geçti.. Ben yapamam diye birşey yok sadece bahanelerin arkasına saklanmamak lazım..Birde bu yazı  konuyla alakalı okunmalı derim.