8 Ocak 2010 Cuma

Duydun Zilin Sesini

İstanbul'un havasına benzeyen ruh halim,
Özsüt'ün minik frannboazlı adet pastasını gördüğümde çarpan kalbim kadar,
mutlu şuan.. akşama evimin mutfagını kırmızıdan maviye cevirmek için aksesuarlarını tamamlamaya calısıyorum hala istedigim gibi birşey bulamadım ikeaya gidip bakıcazz. Ayrıca yarın turtinin dogum günü var onun için kıyafet hazırlamalıyım. Haftasonlarını cok seviyorum

Yassscımm yazmadan yazmıyım dedim o yazdı benim ki kaldı.Hemen yazıyorum.
Ben bu hafta yasscımmmma süpris dogum günü kutlaması yaptım kendi çapımda:P


Mailleşiyorduk zaten elimdeki ipuçlarını içimdeki hafiye tukuyla birleştirip telefonuna ulaşıp ona dogum günü şarkısını telefonda söyledimmm:D Çok mutlu oldum çok keyifli bir konuşmaydı,
Ne tatlı oldu aynı yazılaırndaki gibi kendiyle dalga geçebilen, esprili, muzip biri..
Telefonda gülüşmekten konuşmaya sıra gelmedi, kendi gibi olan insanları seviyorum. İyiki blogum var !
İyiki aramışım şu girişken huyumu seviyorum:D