4 Ocak 2010 Pazartesi

Senenin İlk Kar'ı geldi!


2010'a dünya güzel herşey güzel sen güzelsin güzelsin diyerek girdik:P
yalan bu.. böyle girmedik:)
Öyle hızlı gelişti ki,
Valla canım kocimle birbirimize sarıldık sarıldık dilek dilemeyi unutmuşuz yalnız olsun ben hemen sonrasında gözlerimi kapayıp diledim. ayrıca buzdolabımın üzerine geçen yıl gibi istediklerimi yazdım koydum bakalım gecen yıl gibi olacakmı .

Ne sıkıcısın tuku ya!
Düzgünce anlatsana şunları!

Herşey şöyle başladı, biz yeni yıl için dağ evini planlarken dü.dük.le.nince rotaı baska yerlere cevirdik:D
turtiler ve biz dışarda yer ayırttık dğer sefiller ise kendi hallerine bıraktık evde ev deyip başımızın etini yerlerken:P
Sonra burçiko supermarioyu son dakika arayıp gelme durumları olunca 7 kişiye cıkcaktık ki bizim yer ayırttıgımız yerde gram yer kalmamış. Dakikalarca süre telefonlaşmalar havada kaldı onlar bize katılamadı ama ben onların adına cok cok sevindim.
Kız akuş varya şu ilişkinizdeki emeğimizi kendimizin ilişkisine vermedik he hahaha

Kociş gelene kadar evde sanki akşam yılbaşı değilmiş gibi zaplayıp durdum kanalları. O da bana hediye almak için kıvranıyormuş oyüzden geç gelmiş 5,30 gibi. Bende ona hediye almadım manevi değeri yüksek notlar yazdım aklına gelebilecek heryere :D
Eve geldi giyinip cıkıcaz dediki ki;
Sana makyaj malzeme kutusu getirdim şirketten bak bukadar dağınık durmasın hepsini ona koy Lador'dan alıp geliyorum.

Kutu elinde geldi al bunlara koy diye , açtım içini içindeki notu görünce
ay cnaım benim kutuya not yazmış dedim ne sevindim ne sevindim
Meğer süpris boş kutu değilmiş:D

Kutunun içine swatch'dan aldığı tarih ayarlanabilir özellikli yüzüğün üzerine evlilik tarihimizi ayarlamış koymuş ama ben kutuyu tarsden acınca görmedim:D Görünce taktım elimeöyle mutlu oldumki ama aşkım tarihini yanlış ayarlatmışsın 2010'a giriyoruz dedim ve
sarışın zeki düsturuma bir tekme daha atarak yerle bir ettim:D
2008 evlilik yıldönümümüz aşkım demesiyle anı kavramam yüzümün kızarması hepsi bir arada oldu:P
Ama samimiyetle söylüyorum ben hiç o açıdan bakmamıştım yani yeniyıl hediyesi ya bende tarih olayını ona göre düşünmüştümmmmm:)

Turtiler geldi pınoşun son noktalamalarını yaptık. Bende şöyle birşey var biri biyere gidicek eksik kalmış bişiyi var sevdigim biriyse gel benımkini veriyim derim hiç düşünmem yanı bosuna para vermesn kullansın dıye pınoşun aksesuar ve makyaj olayını öyle hallettik. Onun elbiseside cok güzeldi cıtır cıtır olmuştu. Bende hanımhanımcıktım:D

Zaten kocim diyorki arasan böyle elbise bulamazdın yaka kısmı tam ayarında boyu tam ayarında:D ÖTÜK'den geçti yani elbisenin ayarı:P

Yemekleri güzel değildi. Cadde Rakkası kınıyorum.Okadar para veriyorsun yemek yemeden dön peh!
Düğünüm Nakkaştepe Rakkas'da olmuştu hiç böyle değildi öyle şık yemekler ve lezzetler vardı ki şaşırdık cadde'nin böyle olmasına. Ben yemedim huylum zaten. Herkes yedi gerçi ,Ama eğlencede dağıttık, Oynadık oynadık ayaklarım 3gün kendine gelemedi. Ayrıca aksilikler cıkmadı değil masalar karışmış sorun halloldu ama kafaya takmadık keyfimizin kaçmasına müsade etmedik.

03:00 gibi Cadde'de taksi beklerken benım canım marmaris büfenin ıslak hamburgerınden cekti yürüdük. Atmosfer süperdi herkes oynuyor ve kluplerden cıkan müzikle sokaklarda kimse kimseye öte git demior. Bizde sokak danslarına eşlik ettik tıkır tıkır halimizle. Sonra karınları doyurup yürümeye devam taksi arakibulaki.com olmuş. Derman kalmadı ayaklaırmızda ama birkere daha iyi bir karar verdiğimizi anladık arabayla gelmemekle çünkü turti ve supermario çakır keyifdi hafifden.

Güzel eğlendiğimiz bir yeni yıl oldu kurtları döktük.
cuma c.tesi evden kılımı kıpırdatmadım kocimde evdeydı telefonlarıda kapadık :D hçbiyere gitmedik.
Pazarda yeniyıl hediyesi yüzümün kenarı acılıyordu Palladium'da onu değiştirdik,
bu akşam ablişkonun d.günü var ona süprisleri planladık

Yılın ilk karıda yağdı bugün oh buz gibi hava .
Ayrıca tatil süperdi keşke bitmeseydi..