19 Ocak 2010 Salı

Çok Mutlu Oldum

Dünkü ruh halimden sonra, supermario’ya ekşidim tabi. Akşama bir şeyler yapalım diye. O’nunda bogazları acıyormuş kendini evde oturmaya ayarlamış. Benim sesimi öyle duyunca zemin yapıyor alttan bogazlarımda kötü yutkunurken acıyor diye ama yemezler tabi :D
ben aklıma koydum aklımdan geçeni gerçekleştirmem lazım.

Sıcak içicek bardakları aldım Köpüklülerden,
2 adet çikolata aldım şu sıralar favorimiz eti Bumbada
2 adet 3’ü 1 arada
Sıcak su ısıttım minik termosumuza
Sonra sıcak su torbasına doldurdum bayagı bir
Mısır patlattım bir poşet
Grip için ilaç ve baş agrısı için ilaç’da aldım.
Piknik çantamızın içine koydum.
Taa taam hazırım supermario gelsin hemen cıkıcam sıkıca giyindim.
Caddebostan sahilde arabayı ceker Mc'den birşeyler alır  deniz kenarında arabanın içinde otururuz diye geçirmiştim içimden.

Ama akıl edememişim caddebostan sahilde araba cekip denizi izlicek yer yok taaaaaaaaa maltepe sahile kadar gidip mcden yiyecekleri alıp dönüş olmadıgı için uzunca bir yolu geri gittik meşakatli oldu:)

Arabayı cektik sahile ben papilerimi cıkardım bagdaş kurdum Turco'larımızı yedik acıkmışız onca yoldan sonra:P Cem ceminayı dinliyoruz kritğini yapıyoruz ama canım kocişkom devamlı bogazını tutuyor Colasını ıcemıyor falan. Ben benim techizatımı cıkarmadım tabi hemen:D

Yemekler bitti hemen sıcak su torbasını cıkardım koydum üzerine kriz geçiriyordu ahahahha
sonra kahveyle bombayı pattlattım bogazlarına iyi gelsin diye ardından çikolata ile keyifler tavan
benden kroşeler ardı ardına geliyor:D Patlamış mısırıda görünce senden herşey beklenir dedi kalakaldı süper oldu ahahah.

Yeme törenimiz bittikten sonra müzik dinledik denizi izledik hayaller kurduk, geleceğe dair kararlar verdik,
Eski günlerimizi andık 7yıl önce kurdugumuz hayellerin cokdaha fazlasına sahip oldugumuz için şükrettik. Şarkı söyledik avaz avaz, şarkı tuttuk radyo çalanlardan küçükken yaptıgımız gibi. En sevdigimiz şarkı çıkınca birbirimizi aynı anda seslendik .. Şarkılara düet yaptık en bed sesimizle gözlerimiz biran kıpırdamadan baska bir yere.
Dün akşam cok cok cok güzeldi. En güzel en lüks lokantada yemek yesem en pahalı kahveyi içsem bukadar keyif almazdım.. Hep diyorum maksat çöp de olsa verirken ettiğin iki kelamda, en berbat yer bile olsa güldüğün iki gülümsemede mutluluk diye.
Çok güzeldi çok..