6 Ocak 2010 Çarşamba

Sağlıklı Yaşam Konseptimiz:D

Diyete başladık karı koca. Bakalım nekadar devam edecek. Salı sabah itibariyle Eti form peynir ikilisi ile günümü geçirdim. Akşam Kocişden gelen istek üzerine tavuk yagsız tuzsuz pişirdim tavada.
Aşırı bol birer salata yaptım 2Kase şeklinde. Çorba yanına bu şekilde akşam yemeğimizi yedik.

Akşamları otururken birşey tüketmeden oturmak aşırı zorlayacak gibi. Supermario meyve yedi greyfurt portakal ağzı boş kalmasın diye:D
Ben onlarıda yemedim ama içim gitti marketlerin ıvırzıvır bölümündeki ürünlerin 100/ 1 ölçekli  olanından bizim mutfakda mevcut. İkeada aldıgım çocuk oyun kutularından ikisinin içini bu şekilde doldurdum:D

Her akşam onları tüketmek için sabırsızlanıyorduk dün akşam hiçbişi yemedik. Milat!

Daha tartılmadım kaçla başladım diye" Sağlıklı Yaşam Günleri" konseptli etkinliğimize. Adına böyle değince daha havalı oluyor, Kendi kendini kandırma sanatı işte laf cambazlığı:pP

Lostumuzun 4. sezonunu yarıladık. Ve Resmen dizi kudurtuyor. Böyle birşey olamaz muhteşem bir senaryo muhteşem kurgular. Turk dizilerinde insanı salak yerine koyan espriler ve senaryolardan sonra her adımında hayrete düşmeye devam ediyor insan.