8 Ocak 2010 Cuma

Samimiyetsiz Olma

Keyfim kaçtıgında elim tuşlara gitmiyor, Anlatacgaım şeyler güzel olsada o demoralize olmuş halimden cıkamıyorum. 6 senedir aynı yerde calısıyorum ama yıldızımızın barışmadıgı biri var..
Bazen okadar iyi ki sizi sizden cok düşünür bir halde dolannıyor, bazen kabus ..
ast üst ilişkiside devreye girince ozaman tadından yenmez oluyor.

Samimiyet güzeldir ama dozunda , bazen birine dakikasında kanı ısınabilir insanın ama onun farklılığını karşılıklıı farkeder kaybetmemek için cümlelerini seçerek kullanırsın.

Bu bahsettiğim kişide tam böyle nerde bir konu hemen içinde, konuyu bilsin bilmesin mutlaka söyleyecek bir çift lafı hazır, en zor anında hemen yanında, en keyifli anında yanında..
Dışardan bakınca daha ne ister insan diyor biliyorum. Ama öyle olmuyor işte sıkıcı samimiyetsiz kendi cıkarları için seni onu bunu geçmişine ekliyor, sonra referans gösteriyor adını! Biz X'lede konustuk oda böyle düşünüyor diye. Yada seni onu ötekinide safhına çekip gövde gösterisine dönüşebiliyor anlık olaylar.
Uyanık olmak lazım .

Yani böyle içim kabardı falımada bakan yok ki saysın bir bir kabarıklarımı:P

Sabah demoralize halimi kendimi konflekse vererek atmaya calısıyorum :)
Çok seviyorum meyveli nesfiti. Hem yemesi zevkli hem kilo aldırmıyor!