21 Ocak 2010 Perşembe

Pıt diye Atıyor Öndeki Düğme

Hmmm dün elle tutulur gözle görülür hiçbirşey yapmadan geçti tüm akşam,
Gardrobumun sağ Lob'unu düzelttim!
Ne cok kot pantolonum varmış hep birkaç şeyin üzerine döndüğümü farkettim, Ama olmuyorlar dar geliyor 34 bedenlerin hepsi. Bende inicem giricem gene içine diye atmayada vermeyede kıyamamışım belliki:)

Sağlıklı yaşam günlerimiz bir iki kaçamakla devam ediyor, dün akşam bir tabak corba içtim, iki çatal kendim yaptım diye bamyanın tadına baktım ve salata yedim .. Ama sabah iş yerinde çığrımdan çıkıyorum, Birşey yazarken, ayfertitomun yanına laklak yaparken , çay içerken ağzım boş kalmıyor kalamıyor devamlı etejerden ellerim birşeyler arıyor. Cephanelik gibi.

Dün kocacım Lost izleyelim 5. sezonu'da dedi ama sona geldik ya bitsin istemiyorum izlemedik,
Bu akşam aşk-ı tantuniyi izliycez, yanında nargile'de içeriz, evimde ayaklarımı uzatır keyif yaparım.