5 Ocak 2010 Salı

Supraysss!

Akşam hummalı planlar sonrası organize ettiğimiz doğum günü vardı.
Kar don uyarısı olunca yollar bomboştu ve servisle 20 dakikada geçtik. Rekor oldu bu. Kimse cıkmamış sokağa resmen..Gene supermarionun gelmesi benı alması derken 18:30 oldu eve girmem.
Hemen mutfaga girdim hardallısoslu patates salatası, kısır ve börülce salatası yaptım.. El oyalıyor minik minik kes dogra.Olsun dedim pizzayla doymayabiliriz. İyikide yapmışım yetmezdi pizzaa.

Neyse sonra Minik topkeklerin üzerine çikolata eritip doğum günü cocugunun adını yazdım. Uzun şekerlerle süsledim birde tüle sarıp kurdeleyle bagladım. Sonra kırmızı bir tüllün içine  herkesden birer parça temsili şeyler koydum. Turtiler talaş tahta parçası, supermario makyaj malzemesi, ben topkekler görünce zaten tanır, annem için kahve fincanı çakmak, babam için tespih koydum kapadım ağzını . Turtiyle supermarioda pizza almaya gittiler, eniştede pizza söyledim yemek yapma dedi kandırdık onu. Arada arıyıp supermario'yu oğlum idare edemiyorum nerde kaldınız cakıcak deyip pizzacıları fırcaladım diye söylüyormuş :D

Biz hazır nazır olarak toplanıp gittik kapılarına. Ama görüntülü otomatik var kapılarında kapıyı o acmasın diye enişteye cagrı üzerine cagrı atıyoruz.Kocim gitti tüllü paketi kapılarına bıraktı zile bastı kaçtı. Biz herbirimizde supermarionun 2006 yılında organıze ettiğim dogum gününden kalma maskeleri pınoş atmamış onlar yüzümüzde bekliyoruz:D
Dışardan bizi gören olsa koca koca insanlar ne yapıyor böyle şebeklik derler ki kociş görmüş yandaki apartmana giricek adam kapıda durmuş napıyor bunlar diye bakıyormuş:P

Tekrar zile bastık paketi açma arası bırakmıştık oda sonradan söylüyor sandım ki kocam çikolata gönderdi ahhaha. Kapıyı açtı ablam süprissss diye üstüne atladık 7'miz birden:D

Daha önce kayınpederimin dogum gününde üzerine süpris diye pınoşla ben atlamıştık haha adamcagızda uykudan yenı kalkmış bizi görünce bir geri geri kaçışı vardı hala hatırladıkca güleriz:D

Eğlenceli bir akşam oldu birde saçma sapan Ezel isimli dizi olmasaydı, daha güzel olurdu erkekler kitlendiler ona. Plus'dan izleyin durdurun dıyoruz ı ıh illa anında izlicekler.
İlk doğum günü partisi olmuş ablacığın daha da mutlu oldum özel olacagı için..

fotolar yarın