20 Ocak 2010 Çarşamba

Karlar Düşer

Allahım o ne soguk öyle, resmen dün servisde üşüdüm dondum diye söyleniyordum bugün servisi kaçırdım :D
Ama hareket ettiğimden daha az üşüdüm desem yalan olmaz 1saatte geldim metrobüsle.
Otobüsden inip metrobüse gitmek için üşenmedim saydım tam 248 basamak cıkıyorsun!
O da hareket gerektiriyor üşümüyorsun, Belediyemiz halkını düşünmüş oyüzden yapmış okada basamağı!

Karlar yağdı da tuttu bile. Ne zevkliydi izlemek. Dün kocişimle aynı saatlerde eve girdik keyfime diyecek yoktu.Eve girince bir yol ayrımına geldim:D ya banyo yapıcaktım ya yemek zira haftasonları yemek yapmıyorum dısarda oluyoruz birönceki günde dısardaydık oyüzden dün mama yoktu.

 Hemencik, Bamya yaptım ben hiç sevmıyorum ama supermario sevıyor diye, ezogelin çorbası, morlahanadan salata,annemin gönderdiği tavuklunohutlu pilav  kayınvaldemin gönderdiği içli köfte ile mamalarımızı yedik. Uzun bir aradan sonra salata dısında evde mama yemiş olduk:P
Ama bir önceki günde söylediği gibi bogazları bayagı bir kötüydü yattıgı yerde uyukladı resmen.Sonra tüm günün yorgunluguyla ikimizde uyuya kalmışız 22,30da kanepede.

Sabahda gözlerim uyumaktan 88 kat olmuş şekilde gözaltı torbalarım ve ben işe geç kaldık!
Güzel bir gün çayım yanımda, oh bir yudumda aldım yazarken, kocimlede konustum bogazları iyiymiş, ay bu arada gece cok bagırmışım uykumda ha bire söylenip durdun diyor supermario. Alışmış normal karşılıyor gece ciyaklarımı:D