5 Ocak 2010 Salı

I ıh Hiç biri değil

Tatlı seda ne diyeyim ki sana.. Takımdaşlık değil blogdaşlık değil başka bir enerji geliyor senın tarafından bana, sanki yolda görsem hiç ara vermeden devam eden iki arkadaşmışız gibi hissediyorum. Böyle hissettiğim birkaç kişi daha var bugun konuşucam onunlada.. Hakikaten negüzel şey blog sahibi olmak ,sana ve sevgiliye, pınara ve eşine  dahil herşeyi supermario biliyor düşün o derece bahsedıyorum onlarda fb'li onlarda kafa onlarda şöyle diye:P
Hatta kombine kartı onların yanından alalım dedi kendisi ahaha

Bak hediyenin tatlılığına gelemedi sıra görüyormusun.. Dün okadar fazla yogundum ki kargoyla mutluluk arası verip nefesiz çalışmaya devam ettim birgün geç olarak yazıyorum..
Samimiyetle söylüyorum cok mutlu oldum kanaryaların tatlılıgınamı renklerine mi tatlı notuna mı sevineyim bilemiyorum..
Teşekkür ederim çok hemde kocaman..
Mutlaka karşılaşacağız ozaman öpücüğüm yanağında olur tamam mı?