29 Mart 2011 Salı

En En En

O hazırlanırken ben aniden gözümü açtım sabah elini kolunu nereye koyacağını bilemedi gardrobun önünde şekilden şekile girdi. Uyku sersemi anlam veremedim. Uyandım yataktan kalkıp banyo'ya girmemle ayna'daki, mutfaktaki, kapıdaki, salondaki, holdeki, heryerdeki notları görmem,  O an anladım sabahki telaşını,iş peşindeymiş gene, doğum günüm bugün benimmm nasıl enerji verdi nasıl kocaman gülümseme yapıştı yüzüme. Gelen telefonlar mesajlar tüm gün havaya sokma için birebir oldu. Hava enfes güzeldi, dışarı çıkmam davetli olduğum bir yere yetişmem gerekiyordu ama gözümde nasıl büyüdü nasıl büyüdü üstümü giyindiğim halde gitmedim. Oturup akşam olmasını Supermario'nun beni hiç konuşmadığımız süprize götürmesini bekledim :p
Traş olmuş oh miss, hazırlan çıkıyoruz startıyla nereye diye sormam bir oldu tabi. Güzel bir yemek yeriz dedi. Ama benim aklımdaki yer başkaydı keşke düşünse dediğim yer. Keşke keşke diye iç geçirdiğim yer..
 asma yaprağına sarılı levrek enfesdi
Yemeğe gidiyor olmak yetmedi o an bünyeye ve Şımarıklıkla,sitem,gülen surat üçlüsü karışık doğum günüm olmasının verdiği cesaretle agzımdan çıkıverdi "ayhan sicimoğlu" sahne alıyordu neden görmedin diye.
Aşkım neden söylemedin giderdik dedi. Ama nasıl bir iç  çekilmesi anlatılmaz bendeki. her gitmek istediğimizde ya program iptal oldu ya bilet bulamadık ya bilet satın aldığımız halde hava şartlarından program kaldırılmıştı. Ve şans bu ki busefer dogum günümle aynı güne kadar gelmişti ama gidemiyorduk.!
 Yatak odasına giyinmeye gittiğimde biletleri yatağın üzerinde görünce film koptu nasıl ağlamaya başladım. Bilet almış!
nasıl ya kim söyledi? nerden bildin nerden bildinnn diye sarılıp sarılıp ağlıyorum. Önce söylemek istemedi sırmış aralarında sonra çıkardı ağzından baklayı Ayfertito aramış, benim onunla paylaştıgım şeyi söylemiş "tam da doğumgününde sahne alıyor çok istiyor ona gitmeyi" plan yapmadıysan aklında olsun diye. Supermario durur mu hemen almış biletleri. Ve biz bir hızla o trafikde yollarda geçen saatlerde keyfimizi kaçırmadan 21:00 gibi Ghetto'da olmayı başardık.
Önce güzel bir yemek yedik enfesdi tek kelimeyle sonra Latin rüzgarı başladı. Koca göbeğime aldırmadan dans ettim. Gece 01,30'da  Etrafdan bakışlar göbüşe  gerçek mi diye dokunmak isteyenler cabası:)) Canım Supermario süper bir gece daha bitti. Her defasında şükrediyorum sağlıkla nefes aldığımız her saniye için. Seni çok seviyorum, çok..

Ve bir teşekkürde Ayfertito'ya her zaman çok ince düşündüğü her zaman samimiyetini hissettiğim yegane dostum olduğu için.

Bu yıl da kazançlarım kocaman, en büyüğü sensin bebi.