3 Mart 2011 Perşembe

9. yıl

1 mart'ı 2'ye bağlayan gece, saat 02:00'de ben mışıl mışılken başladı.
Servis tabagının içine ikea mumları, kivi'den sıfırlar, maydanoz'dan çiçekler, mandalina'dan rakamlar. Ha nutella'dan rakam araları karışmasın diye noktaları unutmamalıyım hepsi ince işçilik. Hepsi aşk.
Tabak'ta 02.03.02 yazıyor. Hayatımda yediğim en en en güzel meyve tabağıydı gecenin bir yarısı şarkılar mum ışıkları içinde. O heyecanla fotoğrafını çekmediğime defalarca üzüldüğüm.
Ve 2 Mart Tam 9 yıl oldu biz birlikte olmaya başlayalı.
17,5 yaşındaydım doğru birini seçmek için şimdi bakınca çok toy bir zaman geliyor. Ama bir daha fırsatım olsa gene seni seçerdim. Aradan geçen 9 sene'de belki birbirimizi bir askerlik zamanı uzun görmedik ondan öncesinde 1 hafta ayrı kaldığımız bile 2 kez, biri sen biri ben ailelerimizle tatile cıktıgımızda. Sonra baktık olmuyor kim tatile gidiyorsa diğeri de onunla.
2 mart yani dün akşam, göbeğimi tüllere sarıp hediye paketi yaptım. Nekadar eğlendik bebi'de farkındaydı kendinin hediye verildiğinin fıkır fıkırdı. Kapıya anahtarı soktuğunda sen, ben tüm ışıkları kapayıp beni bulman için beklemeye başladım. Sen görür görmez kahkahalarla güldükçe içim içime sığmadı. Hediye paketini açtın Bebi'ye kocaman bir öpücük. Aşk 3 kişilik oluyor buna bayılıyorum.

Sen uzattın, sıra bende uçtum uçtum birgün evvel mesai'nin sebebi belli oldu hediye avına çıkılmış. Önce olmaz dedim sonra bir baktım oldu çok da şirin hemde. Zevkine gözlerindeki heyecana bir kere daha aşık oldum.Hadi hazırlan dedin, yemeğe gidiyoruz. Giyindik çıktık Set'e yer ayırtmışsın ama orya gidip kalamar, karides yiyememek Bebi'den dolayı bana  koyar başka bir yere geçelim dedim:) biraz bozuldun nasıl düşünemedim diye ama toparladık hızlı bir kararla kendimizi buluverdik. Nasıl keyifli nasıl güzel bir akşamdı bol güldüğümüz, 9 yıl geçtiğine inanamadığımız.

Seni Seviyorum Sevgilim çokk..