28 Şubat 2011 Pazartesi

Seçimler

Hayat tercihlerden ibaret denilse de bazı şeylerin kararını veremiyoruz ne yazık ki.

Kan bağı olan insanları seçme şansımız yok mesela.
Huzursuzluk, hırçınlık, keyif kaçırma da üstüne olmayan insanları doğruyu gösterememek hata yapıp kalp kırmaya devam ettikce etrafınızdan uzaklaştıramamak kabus gibi. Hayatın her döneminde ucu size dokunan hatalarını örtbas etmek, dışarıdan başka biri gördüğünde "aslında öyle değil" diye koruma içgüdüsüyle başlanan konuşmalar bir zaman sonra  sizi profesyonel yalancı yapabilir. Ne için? sırf biri kendi hayatını istediği gibi yaşasın ama etrafında kırıp döktüklerini, başkasının psikolojisini bozmasını siz toplayın diye. Komedi.

Sonra bir de yap yap yap vardır bir kere farklı şeylerle ilgilen kötünün kötüsü ol. Ki sana bunları söyleme cürretini gösterenin hayatı yanlışlarla dolu hırçın bencil kavgacı biri olsa da.

Zor anında teselleyi, yaşınızın üç katı büyüklüğünde akılı sizde bulmuş insanlar bir an gelir ki kendini toplayınca haksızca o an ne konumda ve nekadar üzüleceğinizi düşünmeden  gene bir saçma sapanca cıkardıkları cıngar anında hesap sormaya kalkarlar. Komedi

Arşiv bunları tutsun ben çabuk unuturum üzüntüleri, bana hep hatırlatsın. Hatırlatsın ki hayatımın en önemli anını yalnız geçirdiğimi buna ikinci bir sefer izin vermeyeceğimi, umrumda olmadığını, hiç birşeyin benden bebeğime vereceği üzüntüden önemli olmadığını hatırlıyım. Cumartesi gündüz bana hiç olmadığı kadar burdayım diye tekme atan minik adam gelmeni öyle istiyorum ki, varlığını bilmek bile bana güç veriyor çok hemde..