3 Şubat 2011 Perşembe

gereksiz işte

* Hiç hoşuma gitmiyor yeni tanıdığım biraz vakit geçirdiğim insanlara hayatımla ilgili neredeyse her detayı anlatmak. Karşıdaki a derken ben z'ye kadar anlatmış oluyorum. Ne gereksiz bir huydur bu.

* Geçtiğimiz akşam annemlere gittik uzun zamandır gidemiyordum kediden dolayı. Evin tadilatı bitmiş çokgüzel olmuş yeni mobilyaları da gelicek oh süper. Nisoşka kediyle birlikte babasına geçmişti yarıyıl tatilinden dolayı. Annecim evi temizletmiş kıyı bucak ben rahatca gelebileyim diye. Ama çok koyuyor istediğim an gidememek. Ne gereksiz birşey oldu bu kedinin orda yaşaması, o var ben yokum işe bak.

* çok uykum var gözaltlarım resmen balon oldu zaten çok yatkınla şişmeye iki uykusuzlukta hemen hareketleniyorlar.

*bugünün perşembe oluşuna inanamadım yarın olsun istemiyorum ben ya:)