23 Şubat 2011 Çarşamba

Yeni Düzen İçin Şart

Eski modumuza döner gibi olduk ya Supermario'nun normal iş çıkışları sayesinde, her gün birşeyler yaparak geçiyor vakit. Dün yemeğe davetliydik Supermario'nun annesine, uzun olmuştu görüşmeyeli. Bebi'ye kıyafetler almış bir parçada pişti olduk aynı şeyi beğenip almışız:) Ben değiştiricem benim aldığımı farklı birşeyle onun aldığı kalsın. Çok geçe kalmadan geçtik eve kaçgündür geç yatıyoruz ikimizde sızıp kalmışız koltukda.
Ben arada uyanıp Supermario'ya seslenip n'pıyorsun deyip uyumaya devam ediyormuşum, çok sayıklıyorum uyku halindeyken bazen ağzımdan birşeyler kaçırcam diye ödüm kopuyor :P Çok şükür gizli saklı çok yok ama şu süpriz yapmayı planladığım şeyleri anlatırsam diye korkmuyorum değil. Bazen o da maymunluk yapıp bana sorular soruyormuş neyseki şimdiye kadar temiz çıktım:))

Hava ikigündür yağmurlu İstanbul gene buz kesti, bu aylarda en çok havanın güzelliğine inanıp açan çiçeklere üzülüyorum nasıl boyunları bükülüyor bir anda.

Dünya çok karışık anlarından birinde gene, Ortadoğu fokur fokur diktatörlükle yönetilen ülkelerde halk birer birer isyana geçti. Tunus, Mısır ve şimdi Libya. İkisi 30 yıldır ülkeyi yöneten isimleri devirdi başlarındaki  ama Libya'da askeriye halkın yanında olmak yerine Kaddafiye destek vermeye devam ettikçe gücü azalmadan sesi yükselmeye devam ediyor. Libya'da yaşayan Türkleri Bakanlık özel sefer düzenleyerek ülkeye getiriyor. Bence bu adımlar halkın bağımsızlığını kazanması için kesinlikle gerekli, biraz kanlı ve huzursuz bir dönem olsa da özgürlüklerini kazanmaları demokrasi'nin gelmesi için şart. Ki bukadar karışılıktan sonra politikalarının oturması, insanların yeni düzene alışması en az 10-15 yılı bulur. Libya'da kısa zamanda en az Tunus ve Mısır kadar başarılı olur umarım.


Bu arada banyo duvarındaki resimler serisi bu kareyle son buluyor:)