7 Şubat 2011 Pazartesi

Korsan Jack

Cuma gece sabaha karşı 04,30'da geldi Supermario. Tam 1 milyon yeni sipariş varmış. Bu gidişle ben onu dogum sonuna kadar zor görücem:) Cumartesi ve Pazar izinliydi öyle güzel geldi ki. Yıllık izin gibi. Boyuna uğraştım onunla şekilden şekile soktum:))
İki gün'de 180 km yol yaptık İstanbul için de çok da güzeldi hava şansımıza (wfi) bolca gezdik akşamları bol bol ps3 oynadık parmaklarımıza sancı girene kadar,
Pazar sabah yıldaş geldi kahvaltıya 16'ya kadar bizdeydi o gittikten sonra biz dolaşmaya çıktık. İstediğim gibi erkek bebek pantolonları bulamıyorum aklıma çok güzel birşey geldi onu yapmayı düşünüyorum bu gidişle.

 Bu arada pobik ağrları sıklaştı hamilelikten kaynaklı, akşamlar çok ağrılı geçiyor. Netten biraz baktım genel de 30'lu haftalarda olurmuş benimki 16. haftadan beri var. Pazar akşam KfY'nun evlerindeydik. Sohbet muhabbet güzel bir akşamdı.