10 Şubat 2011 Perşembe

baloncuk

Yarın doktor randevum var 19. haftaya giriyoruz seninle. Akşamları nasıl tekmeliyorsun. Her defasında mide asidim yukarı çıktı içimde yüz bin baloncuk var sanıyorum. Sonra elimi karnımın üzerine koyup seni dinliyorum. Mucize diyorlar ya hep gerçekten öyle. Yaradan'ın varlığına hergün bir daha inanmak ve şükretmekten başka bir şey gelmiyor elimden.
Bitanecik Sevgilim, artık beni öper öpmez bir de göbüşe öpücük konduruyor, seninle konuşuyor. Bizi duyduğunu biliyoruz gel istiyoruz. Daha 4 ay var ama şimdiden hayatımızı sana göre ayarlamaya başladık bile. Dün arkadaşıma uğramıştm bebeğinin yatağı tam benim istediğim renklerdeydi almak için akşam  apar topar mağazanın kapanışına 10 dak. kala girdik içeri ama o renklerden kalmamış gelmezmişte. Nasıl üzüldüm anlatamam. Hep abidik gubidik renkleri bir araya koymuşlar ben düz renk istiyorum ya da enfazla iki renk ama göze hoş gelsin. Almadım tabiki diğerlerini, içime sinene kadar bakmaya devam edicem altı üstü bir yatak ama... .Detaycı birinin oğlu olacaksın.

Ben bunları yazarken bile nasıl tekmeliyorsun içimde tsunami çıkmış gibi.

foto