18 Şubat 2011 Cuma

İstedim

Bir önceki akşam biz onlardaydık dün akşam da onlar bizde:) Turtiler vardı akşam yemeğe geldiler. Önceki gün karşıya geçmek için öyle hızlı evden çıktık ki biri gelse hırsız girdi sanacak eve. Bir de kombi'den su mutfaktan hole kadar akmıştı supermario vanaaları kapatıp holün halısını mutfaga sıkıştırıp evden koşar adım çıkmıştık.  Dün akşam tabi o eve gidince ortalıgı mı toplıyım yemeğe mi gireyim bilemezken Jet hızıyla hepsine yetişmeye çalıştım. Patates püresi, köfte cıkardım buzluktan, şehriye pilavı ve salata hazırladım, hünkar beğendiyi yaparken onlar geldiler zaten. Pınoşun da bir çorba yaptı hemen. Supermario da 22,30'da gelecekti bi baktık o da süpriz yaptı kaçmış :)

Bebi super hareketliydi, hatta en hareketli oldugu andı diyebilirim. Devamlı tekmeler ardı ardına keyfi yerindeydi sanırım.Yemek, sohbet, ps3 derken yarım olmuş saat evlerine döndüler ben de pertim çıkmış şekilde uyudum.
Bugün eve gidip bir duş sonrasında full uyumak ıstıyorumm.