21 Şubat 2011 Pazartesi

3. Kare

Bu haftasonu biz, banyo duvarında olan resimlerden 3. karenin tamamlanacağına çok az kaldığına inandık artık. Bebi'nin tekmeleri pıt pıt değil bariz hissedilir oldu çünkü pata küte girişiyor artık:) Supermario en net hissettiği anlardan biriydi özellikle cumartesi akşam. Kahvaltıya arkadaşlarımızı ağırladık. Hemde en sevdiklerimizden çat kapı gelenlerden. Saatlerce masada keyif yaptık,  sohbet makara geçti vakit. Dışarı çıktık dolaştık, bebi'ye bulduk birşeyler gene duramadık. Bu arada yatağını bulup geçen hafta almıştım e -bebek'ten ama daha Türkiye'ye giriş yapmamış bugün arayacaklar geldiğinde alabilirsiniz diye. Akşam maç'a hazırlandık atmosferi hissetmek için maçtan 1saat önce eve girdik. Uydurmasyon fondü'mü kurdum görüntü ofsayt olsa da lezzeti birebir aynı meyvelerimi itinayla kestim. Yaz'dan çilekleri buzluga atmıştım zamanı geldi çıkarıp yedim. BJK - FB maç 'da süper güzeldi 4-2 yendik. Keyfimiz tavan haftasonu keyifle geçti.