13 Ekim 2011 Perşembe

ekim ayındaymışız daha

Bebi, ben kasım ayındayız sanıyordum ekim'deymişiz meğer. Geçen yıl bugündü yazımı bir ay sonra yeniden yayınlıyayım en iyisi:) Hep senin yüzünden aklımı karıştırdın:)

Evde dün sen kavgası vardı ben diyorum özledim ver bana supermario diyor özledim ver bana.
Supermario'ya gülücüklerini kıskanıyorum ben o kadar debelenirken onunla ilgilenmeni de. Sakalları ilgini çekiyor olmalı  yoksa başka açıklaması yok :p

Sabahları  evden çıkarken seni giydirip hızlıca evden çıkmak saniyelere karşı yarışmak çok zorluyor bizi. Bu düzene alışacağız elbet ama kar kış gözümü korkutmuyor değil. Ben önceden kar yagsın dediğimde ayfertito yağmasın çocuk üşüyor sabahları dediğinde onu anlar gibi yapıp anlamadığımı bu yıl anladım :)

Akşam bir çığlık attınki sorma emziğini elinle  kaldırıp havaya doğru tutup tekrar ağzına yamukca sokmanı flash haber altyazısıyla izledik :)

Seni seviyorum su kaplumbağam.