10 Ekim 2011 Pazartesi

buldumcuk

Cuma günü bebi, ben, annem Palladium'a gittik. Yemeğimizi yedik dolaştık bebi'ye bakmaktan kendime neredeyse alışveriş yapmadığımı farkedince bu sefer kendime çalıştım. Bebi ile yalnız dışarı çıkmak ayrı bir heyecan oluyor ama itiraf edeyim puseti iterken sırtım çok ağrıyor eve geldiğimizde pertim çıkmıştı. Supermario da arkadaşlarıyla Almanya Türkiye macına gitti. Yenildik 2-0  .

Cumartesi keyif yaptık balık gecesi, Pazar bebi'nin tatlı kuzeni Cansınoşki'nin doğum günü vardı. Baba oğul bir örnek kıyafetleriyle beni gene hasta ettiler. Şuan sanırım aşkın double halini yaşıyorum.

Tattığım en güzel duygu annelik, her gün biraz daha bağlanıp, hergün biraz daha yanında her an olamadığıma üzüldüğüm.

Bazen buldumcuk mu oldum diyorum. Herkes bu kadar çok mu seviyor ben mi abartıyorum.
Öyle masum ki..