31 Ekim 2011 Pazartesi

Ne Olsun

Kişisel tarihimize bir çentik zamanı.

Cuma günü nezle oldum sağ gözüm şıpır şıpır işe gitmedim sana dokunmaya korkuyorum geçecek diye ama el mahkum ikimiziz. Akşamı bir şekilde yapıyoruz Supermario geldiğinde artık devir teslim ona veriyorum mümkün olduğunca uzakta duruyorum sizden. Bitki çayları nane limonlar bana mısın demiyor vakit geçtikce dahada kötüleşiyorum. Senin de bir enrjin var bebi yerinde duramıyorsun sürekli oyun istiyorsun.

O gece siz Baba Mario ile birlikte salonda, ben yatak odasında karantinada. Yarımı geçiyormuş uyuduğunda Baba Mario'nun takati kalmamış. Normalde üşengeçtir, uykuya düşkündür canı birşey istesin kalkmamak için vazgeçer. Ama sana karşı o kadar hassas ki gece birlikte yatmayı seninle o istedi, baba oğul uyudunuz. Sabaha karşı 5 gibi uyandım yanınıza gelip baktım Super Mario'nun üstü açılmış kolu senin ayaklarını tutuyor kendinden geçmiş haberi yok ama hala aklı sende. Bana hiç dokunmadınız sabah 10'a kadar uyudum. Supermario 1 haftadan önce toparlayamazsın diyordu oderece kötüydüm ama ne olduysa sabah hiçbirşeyim yokmuş gibi kalktım. En kötüsü yanında olup bana karşıdan gülücük attığında seni sıkıştıramamaktı.

Bir de bu ay ki kontrolünde mama ile 800 gr almış 7 kilo 100 gram olmuşsun, boyun 5,5 cm uzamış 65,5. Emmeye devam ediyorsun ama daha keyfi. Doktor sosyal bir bebek olduğunu söylüyor, çevreye tepkilerin etrafa ilgin çok yüksek. Ve mutlu bir bebekmişsin onun yanında gülerek uyandın her zamanki gibi. Bu onun huzurlu mutlu olduğunu gösteriyor dedi. 6 aylık olarak gelseydiniz bu rakamlara o zaman normal derdim, şimdi gayet iyi gelişmiş dedi. Maşallah oğluma. 2 iğne daha oldun ilkine tepki vermedin ama ikincide biraz ağladın biz Supermario ile sana seslendikce mahsun çapkın yandan yandan gülücüğünü attın gene. Doktor çok gülüyor bu haline. Oyuncu diyor sana. Supermario'da kendine çektiğini herşeyden zevk alabilen biri olduğunu söylüyor minicik bedenin üzerinden kendi çıkarına felsefe yükleme peşinde:)

Ve güzel bir haber annem bizde. Bir şenlik hali evde. Dün akşam aldık onu bize getirdik. Çok özlemiş seni biz de onu. Pek yüz vermiyor bize varsa yoksa sen:) Mutluyum bu gün sen sıcacık yatagından çıkmadın anneannen yanında daha ne olsun.

He bi de ek gıdaya geçtik. Dün 2 tatlı kaşığı elma ve armut suyu içtin. Sonrası kabus devamlı ağlak gözleri kıpkırmızı oturmaktan, ayakata durmaktan yatmaktan hiçbirşeyden mutlu olmayan bi çocuk geldi evimize.  En sevdiğin şeylere bile dudak büküyordun. Dr. karnını ağrıtabilir meyvse suyu demişti büyük ihtimal ondan oldu. Bu gün gene deneyecek anneannen, olursa biraz ara vericez. Sırf bu yüzden 2 tatlı kaşığı patates kabak çorbanı vermeye korktum. Akşam söyleyene söyleyene uyudun o halini bile seviyorum yalandan ağlayıp saydırıryorsun ya bayılıyorum..