8 Haziran 2011 Çarşamba

3 yıl bitti

Özel bir gün ve ilk kez uzak kaldık birbirimizden. Supermario dün gece yarıma kadar mesaideydi. 22:00 gibi gelsee çıkarız diye düşünüyordum ama ondan bile geç çıkınca ben ona evde minicik birşey hazırladım. Gece yarımda evde tost kokuları arasında 3 kalp kutladık 3. yılımızı. en romantik anlarımızdan biri olarak kayıtlara geçsin. Supermario oğlumuzu yemek istemedi haha zorla yedirdim :p
Sonra hadi çıkalım şöyle bir dolaşır geliriz dedik. saat 01:00 fazlasıyla yorgundu aslında hiç istemedim ama çok ısrar edince çıktık. O saatte açık  tek adres Mc donald's'dı, Hayatımın en özel double köfte burger menüsünü yedim en tatlısıydı :))
Eve girdiğimizde saat 02'ye geliyordu. Son kafamıza göre çıkmalarımız bebi doğunca biticek diye konuşurken supermario bizim sağımız solumuz belli olmaz bebi'de alışır bize dedi. Bakalım bizi neler bekliycek:) 

Bu arada1 hafta oldu dogum iznime çıkalı evde olmaya alışamadım, sıkıcı geliyor. Aslında vaktin nasıl geçtiğini anlamadan bitiyor ama verimsiz sanki. Çalışınca çok daha planlı ve kendimi daha işe yarar hissediyordum. Halbuki evde olmayı nasıl isterdim çalıştıgım zamanlarda kaçmak için bahane bulurdum ama arada güzelmiş hep olunca zevkli değil.

 Bilgisayarla olan bağım henüz kıvama girmedi. Açmayı unutuyorum desem yeri. İşyerindeyken daha içli dışlıydık ne kimseyi okuyabiliyorum ne kendime tam randımanlı yazabiliyorum farkındayım. Düzene girecek hayırlısıyla, alışacağım sanırım:)