20 Haziran 2011 Pazartesi

Geliyormuşsun Bebi

 Artık son muayene günüydü ve tam tarih kesinleşecekti, Supermario ile birlikte gittik hastaneye. Heyecanım hem onun bebi'yi ultrason fotografları dışında tüm hareketleriyle görecek olması hem de artık doğum saatinin kesinleşecek olmasıydı. Herşey yolundaydı  bebi'den yana, çok şükür 3,600 olmuş bile :) İyi bakmışsın dedi dr. yediklerim ona yarıyor ya ne mutlu oluyorum sebzeyle çok arası olmayan ben, yoğurt süt içmeyen ben sayesinde daha sağlıklı beslenir oldum  işe yaradıgını görmek müthiş mutlu etti. Oğlum babasına show yaptı güldü bile, içimiz içimize sığmadı. Dr. bu afacan babasına benziyor dedi. 

Daha karnımdayken bu kadar babaya benziyor denmesi dr. tarafından bile dahada merakla beklemeye neden oluyor. Aşık olduğum adam ve ondan bir tane daha bundan daha güzel ne olabilir! Ne zamandır aklımda olan ultrasondaki pi.pi'sinin fotoğrafını isteyecektim hep unutuyordum, dr. hatırlatıp tapuyu vermişmiydik demesiyle o bezelye de kayıtlara geçti. Annem rüyasında kız doğurduğumu görmüş geçen gün bir yanlışlık olmaz dimi diye benden onay istiyordu dr. bu tapuya kesinleştirdik yanlışlık yok deyince bayagı güldük. Hafta sonu artık 9 ay beklediğimiz görmeden özlediğimiz'e kavuşuyoruz. Yalnız müthiş inmiş aşağıya dr. haftasonunu beklemeyebilir hazırlıklı olun dedi. Direkt moda girmiş. akşam zaten öyle bir an olduki acaba geliyormu dedik sancı gözümden yaş getirdi. Çok şükür şuan iyiyim. Müthiş bir duygu hali. Gece kafamda hastaneye varışım, bebi'yi elime verişleri, sedyeye yatışım hepsi canlandı. Neler kurdum saatlerce. Uyku girmedi gözüme 3,5 4'e geliyordu sanırım artık mayışıp kalmışım.

Hastanede işimiz hemen bitmedi, yüzümde kılcal damar noktacığı vardı hamıle kalmadan önce belli belirsiz bir noktacık halindeydi, sonra gittikce büyüyüp baloncuk halini aldı tatil dönüşü yüzümü yıkarken kendi kendine imha oldu öyle kan aktıki korkmuştum. Sonra gene şişti bu sefer dermatolog'a gittik direkt. Ufak bir operasyonla botox iğnesiyle uyuşturup o bölgeyi yaktılar. Gözüme çok yakın bir noktadaydı birşey olacak diye kokrmadım değil hani. Ama çok rahat geçti.

Supermario'nun mesai bitti pazartesiden salıya tam 38 saat uykusuz kalarak çalıştı. Kendine gelmesi anca oldu desem yeri.

Bunlar dışında ben son haftaya 9 aylık hamileliğimi toplamda 11 kilo alarak bitiriyorum hayırlısıyla. En korktugum göbüşün çatlamasıydı şükür olmadı birşey ona. Kaşıntılar ve uykusuzluk dışında çok şükür birşey yok.  Doğuma girecek fotoğrafcıyla da anlaştım içim rahat, bir de kamera bulmamız lazım hepsi okadar :)