15 Haziran 2011 Çarşamba

Yogun Günler

Hergün yazmaya alışık olduğumdan olsa gerek bir kaç gün yazmayınca neresinden başlasam kala kalıyorum ekran basında. Önce karaciğer testi sonucu gene temiz cıktı ben ilaçları dr.'un söylediği gibi kullanıyorum ama kaşıntılarda hiç bir değişiklik yok gene devam ediyor. Sonra hızlı bir özet geçeyim, hafta sonu pazar günü Türkiye'de seçim günüydü iktidar gene seçildi %50 oy oranıyla. Biz oy kullanımından sonra Supermario'nun ailesiyle birlikte kalabalık güzel bir kahvaltı yaptık dışarıda. Kahvaltı sonrası Sevgilim gene işe dönmek zorundaydı ben kızlarla buluştum bayağı gezdik ayaklarımda hal kalmayana dek güzel bir gündü.

Pazartesi temizlikçi bayan geldi ben tez canlıyım ya yatıp keyfime bakamıyorum illa birşeylerin ucundan tutucam. Gene öyle bir anda neyime gerekse 5 lt'lik yağı poşetiyle kaldırırken, poşet patladı yağ ayağıma düştü nasıl kan akıyor biranda mosmor oldu ayak parmağım öyle acıdı ki. 3 gün geçti şuan itibaren hala basarken acıyor. Ev temizlenince tam detaylı yatak odasını da bebi'nin yatagına uygun şekilde ayarladık. Gece de Supermario hala çok geç geliyor bu yüzden vakit yoktu Bebi'nin yatagını kurdu 01'de. Pek keyifliydi bakıp bakıp durduk. Alıştırma turları atıyoruz etrafında:)  Dün bütün gün yattım dinlensin ayağım diye.Tabi şiş hala, Supermario birbirimizi görebilelim diye akşam yemeğine yarım saatliğine eve geldi, çok zaman olmustu akşam yemeği yemeyeli birlikte. Zaman öyle hızlı geçti ki o 30 dakika sanki 10 dakika gibi geldi ikimize de. O gittikten sonra Mrv, Bnu, ve Mhtp geldiler hadi çıkalım diye. Canım hiç istemiyordu halbuki, telefonla taciz atışları sonucu gittim :) iyi de oldu sohbet muhabbet hem parmağın acısını hem son günlerimde bile hala görüşemediğimiz Supermario'suzlugu hafifletti:)

Bol bol konuşuyoruz, mesaj çekiyor gün içerisinde yan yana olamasakta birbirimizi hissetmek güzel geliyor.
3 kişi olmaya son bir hafta artık.  Dün geceden beri iş yerinde ben geceyi yalnız geçirdim evde, duygusalım biraz telefonda konusurken pıtır pıtır gene aktı yaşlar, bes dakikada geldi gece sildi gözyaslarımı, genelde yapmaz ama öyle güzel cümleler kurdu ki bütün o huysuz duygusal halim gitti öyle iyi geldiki. şuan hala  çalışıyor birazdan işten çıkıcak bir aksilik olmazsa uykusuz bir şekilde gidicez Bebi'nin vakitsizlikten alamadığımız son kalan eksiklerini almaya. Kapının çıngır tıngır anahtar sesine kilitli kulaklarım.