23 Haziran 2011 Perşembe

sona girdik :)

Hafta sonu arabasını aldık, tam içime sineni bulabildim sonunda. Kamera işini de dahiyane çözümümle hallettik:) Fotoğraf makinamızın gb'nı yükseltince çekim saati de bir hayli çoğaldı. Böylelikle yeni kamera almamıza gerek kalmadı. Gereksiz bir masraf olacaktı çok sevindim son dakika bunu buldugumuza.
 Ardından Ortaköy yaptık mamalarımız yedik sonra Ulus parkına ilk el ele tutuştuğumuz yere gittik:) orada bol fotoğraf çekildik bebi'nin de aramızda olduğu.  Eskiyi yaad ettik güldük ağız dolusu deliliklerimize, Karı koca son pazarımızda öglen 12:30'da evden çıkış o çıkış akşam 21:30'da turtilerde kapattık geceyi. Artık ayaklarımda hal kalmamıştı.
Turtilere geçtik, Yıldaş'da geldi oraya hep beraber makara gırgır pazar gece 03'de bitti herkes yataklarına geçti ama benı orda da kaşıntı ve uykusuzluk bırakmadı. ezan okunuyordu ben hala ayakta dolanıyordum supermario'yu da uyutmadım. Pazartesi ordan işe gitti  ben kalıp saçlarıma röfle'mi yaptırdım, dr. doguma 4 gun kala bir sorun olmayacagını zaten boyanın diplere değmedikten sonra problem cıkarmayacagını ağzından duyunca gönül rahatlıgıyla girdim. Doğumda çekim olacak güzel tertemiz bir hatıra kalsın:)
Akşam supermario turtilere geldi benı alıp eve dönmek için. Eve döndük. Kalan parçaları da bitirdik.
Dün gece biricik supermario'm son jestini yaptı gece meyve patlaması :p
Şimdi heyecanımız dorukta. Sakinim ama cok hevesliyim kavuşmak için. İçim İÇime sığmıyor. Dün Nisoşka'nın dogum günüydü akşam karşıya geçip onun dogum gününü kutlayıp annemi alıp bize döndük Vakit yaklaştı. Hazırmıyım bilmiyorum sanki hiç doğurmayacaktım gibi:) bu gün kızlara toplu mesaj aattım yarın doguruyorum  oglum geliyor diye :)) sonra saatlerce gelen mesajlara karşılıkla geçti iyice moda girdim:))
birde tek hayalim aylardır kokoreç, karides, kalamar, midye tava, midye dolma yemek:)) supermario'nun sözü var bir hafta geçsin yemeğe gidicez hepsinden 2 porsiyon söylicem :p

Uww  oğlum geliyor yaaa!