25 Kasım 2010 Perşembe

Arada Bir

Annemle öğlen kaçamakları yapmak güzel oluyor. Dün gene buluştuk önce mağazalara baktık sonra güzel bir yemek. Gerçi bana artık tuhaf geliyor sevdiğim şeyleri bile yesem hiç zevk almıyorum. Ama sohbet güzeldi.
Akşamında ben uzun bir süredir yaptığım gibi saat 20:00'de uyumuşum bile. Supermario 22:15 gibi geliyor yalnızda olunca hepten uyku çöküyor. Akşam 22:30'dan sonra Cansınoşki gelmiş kapıyı çalıyor elinde bana kendi hediye paketi yaptıgı bir bozuk para cüzdanı, yengemi görücem diye kapıya vuruyormuş. Ben uyuyordum supermario'da duş'ta epey kapıda beklemişler. Sonra beni göremeden hediyesini Supermario'ya bırakıp gitmişler. Sabah anlattı üzüldüm göremediğime.

- Bir lokma birşey yesem karnımda kuzu çevirme yemişim kadar şişlik oluyor, nefes alırken zorlanıyorum. Sabah kahvaltısı işaret parmağı kadar simit yedim su bile içecek yerim yok şuan.