12 Kasım 2010 Cuma

6 Haftalık..

Hamileyim.. 6 Haftalık.. daha doğrusu hamileymişim ben farkında bile değilim. Dün çok gecikmesi yüzünden test yaptım. Çift çizgiyi görünce boşalan gözyaşlarım.. Sonrasında Supermario'yu arayıp Profilo Avm'ne çagırdım kötü birşey yok ama kendimi iyi hissetmiyorum gelir misin diye.
Bir bebek mağazasına girip emzik aldım. Hediye paketine sardırıp Supermario'nun gelmesini bekledim kafamda milyonlarca soruyla.

Geldi, biraz ilerleyip kenara çektik. Sana bir hediyem var dedim. Aşkım beni bunun için mi çağırdın dedi gülerek. Ben o sıra göz göze gelmek istemiyordum  gözyaşlarım akmasın diye. Paketi acaba ne almış karım bana diye açarken ilk cümleler döküldü ağzından A- aaa-aaa gözleri büyüdü, ben o sırada test sonucunu gösterdim akann gözyaşlarımız sarılıp dakikalarca durmadan.. Ben baba oluyorum..

En yakın hastaneye uğrayıp muayene oldum ultrasonla baktı dr. ve 6 haftalık hamileymişim. Çok aktı gözyaşlarım hiç beklemediğim bir anda hiç aklımda yokken .. Herşeyde bir hayır vardır demeye çalışıyorum.. Dün akşamdan beri Supermario bana bebek muamelesi yapıyor işten gelene kadar enaz 20 kere aradı, çamaşırları asma ben asarım, yemeği yapma ben yaparım.. En son kutlayalım bunu dedi yemeğe çıkıcaz hazırlan ben gelene kadar. Ama vücudum çok halsizdi o gelene kadar sızıp kalmışım.

Annemler, kayınvaldemler, görümcelerim hepsinin haberi oldu, supermario dayanamadı.. Ben hala farkında değilim şaka gibi geliyor herşey.  Tek aklımdan geçen sağlıklı sıhhatli doğması.. Hani ben atıp tutardım hı?