29 Kasım 2010 Pazartesi

Asmalı'da Hoşgeldin

Cumartesi gecesi arkadaşlarımızın organizasyonuyla miniğe hoşgeldin diye ufak bir kutlama yaptık 10 kişilik demirbaş kadromuzla Asmalımescit'te. Bundan sonra sıkca göreceğin insanları tanı mottosuyla harika bir gece geçti.
Genelde birşey organize edilecekse ya yıldaş ya ben yada ikimiz organize eder toplardık herkesi, busefer armut piş ağzıma düş şeklinde herşey ayarlanmış organize olmuş en son hadi bekliyoruz diye haber almak süperdi:)
Beyoğlunda hayat 22:00'den sonra başladığı için o ana kadar olan açlığım ve gözüm dönmüş şekilde menü'nün içinde ne yesem diye kaybolurken,
gecenin maskotları çıktı sahneye. Emr ve Elf emzik ve her cinsiyete uygun olduğunu düşünerek aldıkları yüzüne baktıkca çok salak bu ya diye durup durup güldüğümüz Pluto'yu masanın üzerine koydular. Evet Hamileyim, etraftan bu tepkileri aldıkca daha çok hissediyorum :) Kahkahaların havada uçtugu güzel bir andı.
Herkes biranda haberleşmişcesine  konuşma konuşma konuşma diye tempo tutmaya başladı. Artan beklentiyi karşılamak üzere Supermario, sanki herkesi ilkes tanıyormuş kadar utangaç bir halde kısa bir konuşma yaptı. Alkış kıyamet.. Ve bebeğimizin şerefine ilk kadehler böylelikle kalkmış oldu. Ben mi ben,
limonata içtim. En sertinden :) Makara gırgır geceyi orada bitirip önce bir İstiklal Turu,
o sırada bu mini cooper'lı polis otosuyla epey eğlendik.
 Sonra Küçük Beyoğluna geçtik. Biraz orada takılıp herkese süper bir gece yaşattıkları için teşekkür ederek ayrıldık. Bu arada cinsiyet oylaması yapıldı çooğunluk kız diyor Emr, Aslhn ben ve Supermario  4müz Erkek bakalım ne olcak sağlıklı sıhhatli hayırlısıyla.