22 Kasım 2010 Pazartesi

Tatil Bitti,

Harika bir bayram tatiliydi, bol kafa dağıttık, hamile olduğumu unuttum yapmadığım atraksiyon kalmadı. Organizatör'e çıkardılar adımı. Çok şeker arkadaşlar kazandık. Zaten turların en sevdiğim yanı bu oluyor ortam öyle güzelki ikinci günden sonra herkes yakınlaşıyor. Biraz yerleşiyim ofis'e detayları yazıcam tatilin.
Az önce doktor'a gittim, bundan sonra devamlı gideceğim doktoru ve hastaneyi sabitlemek için, kalp atışlarını dinletti miniğin 7. haftasına girmiş, herşey gayet güzel dedi. Gözyaşlarımı tutamadım o kalp atışı hala kulaklarımda zaten ultrasonla bile baktıgında fındık kadar birşeyde inip çıkan bir hareket hali hemen farkediliyor. Sesi dışarı verince döküldü tüm yaşlar. Tüm şikayetlerimi söyledim, hepsi sultan-i hamilelikten dedi. Rahatladım sorun yokmuş.