10 Kasım 2010 Çarşamba

Makarna Tüm Suç Senin

Supermario uzun zamandır 20:00'de çıkıyor işten. Ben onun 18,30'da işten çıkıpeve birlikte girmeye,yemeği birlikte hazırlamaya, akşamdan kalan dagınıklıkları birlikte toplamaya, hafta içi çok sık dışarı çıkmaya alıştıgım için ilk zamanlar çok zor geliyordu.
Şimdi geç saati kabullenmeye başladı bünyem tek başıma yemek yiyorum. Nat Geo'yu açıyorum güzel bir tabak hazırlıyorum kendime hop diye geçiyor saatler.
Dün akşam en sevdiğim şeylerden olan makarnayla şımartıyım kendimi dedim makarna +sarımsaklı yogurt +kıyma+ kızarmış pul biber 4'lüsüyle çakma mantı kıvamında bir tabak hazırladım. Hatta özellikle az yaptım makarnayı yemiyim fazla diye ama 2 tabak yedim. Bu arada önlenemez yükselişim devam ediyor 56 kgm'ı gördüm uwww.

 Supermario geldikten sonra  Fb - Ankaragücü Türkiye kupasını izledik birdünya abur cubur yiyerek. Yenildik malesef. Hırsla yediğimiz abur cuburun kalorisiyle kaldık:P

 Kısmetse bayramda ufak bir kaçamak yapıcaz ya turtilerle ya ikimiz supermario ile. Bugün kesin netleşir artık.