26 Kasım 2010 Cuma

Monteli İpli

Akşam kayınvaldem ve kayınpederim yemeğe çağırdılar, Supermario gelene kadar oturduk. Birsürü yemek yapmış ama hiç yemek yiyemedim, çok fena hazımsızlık var. Sanki karnım 4 aylık gibi, nefes alacak yerim kalmıyor bir su bile içsem.

Onlarda heyecanlılar. Şuan herkesin aklı ev'de nasıl yapıcaksınız diye düşünür halde. Benim aklım hele, düşünmemeye çalışıyorum düşününce direk çeneme vuruyor. Bu arada benim çenem çıkmıştı 5yıl önce. Sert yiyecekler ve çok çiğneyerek yemek yiyemiyorum çok ağrı yapıyor. Stressli oldugum zamanlarda direk vuruyor sağ tarafıma, kas gevşetici  içiyordum sıkca. Şimdi kullanamayınca ilaç hiç birşeye kafa takmamaya çalışıyorum. Ama bu ev ve kimin bakacağı mevzusu açıklığa kavuşmadan rahat edemeyeceği
Artık gece makaraya vurduk bebek nerde yatar, kim bakar. Kayınvaldem japonların duvara monteli yataklarını diyor lazımken açıp değilken pıt kaparsınız diye. Bende tavana monteli raylı sistemde iple çekerek indirip kaldırdığımız modeli diyorum.

- Dr'mu aradım hazımsızlık için ama direk gastrologa yönlendirdi hiçbir yorumda bulunmadan, insan bir der hamilelikte oluyor sıkıntı yapmayın diye ben google'dan bakınca gördüm. Bu kadın ilgisiz geliyor bana, muayeneye gidince de direk kagıtları vermişti buradan ne yapacağınızı neler yaşıyacağınızı okuyabilirsiniz diye. Ben netten de okuyorum onu zaten, 1. ağızdan duymak baska. Bakalım 2 hafta sona yenıden muayenem var onda da aynısı olursa yeni bir hastane ve doktor bakıcam.

foto